Vestvollen Terrasse borettslag
  • Søk
  • Forsiden
  • NYHETER
  • OM
  • KALENDER
  • STYRET
  • HMS
  • PARKERING
    • Registrere bruker - digital parkeringstillatelse
    • Registrere gjesteparkering
    • Registrere/administrere tildelt leieplass
  • LADING AV ELBIL
    • Ladeløsning beboergarasjer - Current
    • Gjesteladere
  • BOMMER
  • TV/INTERNETT
Logo
  • Søk
  • NYHETER
  • OM
  • KALENDER
  • STYRET
  • HMS
  • PARKERING
    • Registrere bruker - digital parkeringstillatelse
    • Registrere gjesteparkering
    • Registrere/administrere tildelt leieplass
  • LADING AV ELBIL
    • Ladeløsning beboergarasjer - Current
    • Gjesteladere
  • BOMMER
  • TV/INTERNETT
  1. Hjem
  2. BOMMER

BOMMER

BOM ØVRE - Vestvollen Terrasse borettslag

ØVRE BOM

BOM NEDRE - Vestvollen Terrasse borettslag

NEDRE BOM

Bommene for å kjøre inn og ut fra husstander innenfor rekkegarasjene, åpnes ved å ringe nedenstående telefonnummer eller trykke på "Åpnesignal" via Garda-applikasjonen som vist nedenfor. (lastes ned via Appstore eller Google Play )

MERK:

For å kunne ringe til bommene, må ditt telefonnummer være registrert hos styret. For å åpne bommene med åpnesignal i applikasjonen, må epostadresse være registrert. Mangler du tilgang så sender du en mail eller sms til styret. ( Er du nyinnflyttet eller skal du selge, ta en prat med oss i styret:-) )

(110/Brann-sentralen og 113/AMK har direktekontakt med bommen via operasjonssentralen. 112 åpner via en av disse.)

BOMMENE:

  • ØVRE BOM - Vestvollen Terrasse borettslag, ligger nærmest Prost Holms vei 241 og har telefonnummer +467191205688591

  • NEDRE BOM - Vestvollen Terrasse borettslag, ligger nærmest Prost Holms vei 193 og har telefonnummer +467191205688590

Når du ringer et av numrene, så vil du få kort ringetone før samtalen aktiveres og brytes, og så går bommen opp.

Skilting ved innkjøring til hver av bommene.

Skilting ved innkjøring til hver av bommene.

 

 

Andre har behov for tilgang - Hva gjør jeg da?

Hovedregelen er at husstanden selv åpner for inn- og utkjøring, men vi har alle forståelse for at det i perioder og pga særskilte behov vil være nødvendig at flere enn husstandens medlemmer har tilgang. Se vår enkle rutine her:

  • HJEMMEHJELP/-SYKEPLEIE - ring/send mail til styret så ordnes tilgang for nødvendige telefonnumre.
  • TRANSPORT FOR DE MED REDUSERT MOBILITET - inn-/utkjøring styres av beboer eller ring/send mail til styret slik at transportør kan registreres.
  • KORTVARIG HÅNDVERKERBESØK - inn-/utkjøring styres av beboer.
  • HÅNDVERKERE VED STØRRE ARBEID - ring/send mail til styret i god tid før arbeidet starter, så ordnes tilgang for nødvendige telefonnumre.
  • FLYTTING - inn-/utkjøring styres av beboer.
  • MINDRE VARELEVERING - inn-/utkjøring styres av beboer.
  • STØRRE VARELEVERING - inn-/utkjøring styres av beboer eller ring/send mail til styret god tid i forveien slik at transportør kan registreres.

 

 

APPLIKASJONSVISNING:

Slik skal forsiden se ut når du har laget bruker på Gardaapplikasjonen. Ved å trykke på ">" bak navnet på bommen får du opp lokasjon, status og telefonnummer til bommen. (Som vist i bildet til høyre/nedenfor.)

                           

 

 

Webredaktør: Styret
  • BORI BBL
  • Cookies og personvern
  • Admin
Hjemmeside fra Borettslag.net