F.O.M. 01.07.2024 vil ikke lenger Charge 365 operere start/stopp/betaling for lading.
Borettslaget har inngått avtale med Current Eco, og kobler f.o.m. 01.07.2024 alle ladere i rekkegarasjer og gjesteladere til dette systemet. Current er en fullstendig løsning for drift, administrasjon og fakturering.
For å få tilgang til lader må du opprette din profil i CURRENT. Dette kan gjøres på følgende to måter:
For å kunne begynne å lade, må du legge til en gyldig betalingsmetode (kredittkort eller PayPal). Etter at du har opprettet profilen din og logget inn i appen/nettappen, følg trinnene nedenfor for å registrere betalingsmetoden din:
Pengene for den totale månedlige ladingen vil bli trukket fra kontoen din en gang i måneden via den betalingsmetoden du har valgt.
HVORDAN LEGGER MAN TIL EN LADEBRIKKE (RFID)?
Du registrerer et valgfritt RFID-kort direkte i vår app eller nettside. Du må stå ved selve ladestasjonen når du registrerer kortet ditt. Følg trinnene nedenfor for å registrere ladebrikken din:
HVORDAN STARTE LADING
For å starte lading, koble laderen til bilen og start deretter via appen/nettappen eller ved å skanne ladebrikken (RFID-kort).
STATUS OVER DIN EGEN LADING
Hver gang du starter en ladesesjon, vil den automatisk bli registrert i appen eller på nettsiden. Her kan du følge forbruket ditt i sanntid, og du vil finne kvitteringer for hver ladesesjon under "Ladehistorikk".
Om du har spørsmål om CURRENT-appen eller tjenesten kan du ta kontakt på telefon eller via e-post;
CURRENT Kundesupport
Telefon: (+47) 919 14 554
Epost: support@current.eco